onsdag, august 01, 2007

Lindesnes fyr, mitt mønster


Lindesnes fyr 1, originally uploaded by Bente2005.

Motiv: Lindesnes Fyr
Mønster til bilde str 10" x 13 1/4" og postkort str 4" x 6".
Applikasjon m stoppefoten, alternativt vanl rettsøm.
Bildet er montert / quiltet på Fast 2 Fuse, så det henger fint og flatt på veggen.
Mitt mønster. Alle bilder av mønster som er merket ''mitt mønster'' (under ''etiketter'', eller søk på mitt mønster), er til salgs i butikker. Du kan få vite hvilke ved å kontakte meg (gå til profil, og email)

Etiketter: , , , ,

9 Comments:

Blogger Tina said...

Utrolig flott fyr bilde du har laget. Ser jo helt natur tro ut :-)

10:31 p.m.  
Blogger Dianne said...

Love both of the quilts and matching postcards Bente!! You do beautiful work.....

11:34 a.m.  
Blogger Emmy said...

this is so beautiful great job

8:57 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Jeg har nominert deg som "Rockin' girl blogger" i bloggen min! Ta en titt da vel!

9:04 p.m.  
Blogger Nina In Norway said...

Så flotte kort!
Kan nesten ikke vente til du kommer med flere motiv. Du er flink!

5:29 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Jeg fulgte noen linker og havnet hos deg... og ble helt betatt! Så flotte bilder du lager!!

2:39 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Det er noen utrolig flotte bilder du syr!

12:15 p.m.  
Blogger Rita Tjelta said...

Nydeligt bildet av Lindesnes fyr.
Har fulgt med på de forskjellige motivene du har laget fra Norges land....kjempebra arbeid og initiativ.....håper det kommer et fra Stavanger området også :D

11:59 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Heia. Eg tror det er første gang eg er inne på besøk hos deg. Har ikke ord for det du syr. Er imponert, fantastisk bilder. Ja du å symaskinen hører godt i lag kan eg se. Hå fortsatt ei flott helg videre....

7:32 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home