fredag, mai 08, 2009

Klaras veske


Klaras veske, originally uploaded by ~BenteMalm~ Quilte-Design.

Str 13" x 11" x 4".
Denne har ytterlommer rundt hele vesken, slik at den får dobblet lag med vatt i bunn og sider. Den holder derfor fasongen godt, og blir veldig stødig.
Den har også ''indre'' snorlukking, og mange innerlommer.
Teknikker: vanlig lappeteknikk, snorsying og glidelås (innerlomme).

Jeg har laget CD med ca 140 trinn for trinn bilder til dette mønsteret også. Mønsteret kan kjøpes med eller uten CD. CD'en kan ikke kjøpes alene.
OBS, mønstrene selges bare i butikker, jeg selger ikke mønster privat

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Den løparen kunne eg godt tenkt meg! Og så veskene, då.... Gratulera med fine mønster! IngridK

6:21 p.m.  
Blogger Lille Rosin - litt om meg said...

Og veskene dine er jo bare beundringsverdige.....
Disse var söte samtidig som de var så klassiske - flotte kombinasjoner av materialer.

2:48 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Var kan jag hitta dina mönster i sverige?

10:44 p.m.  
Blogger Bente said...

Hei. Jeg tror ikke dette mønsteret er i salg i Sverige. Du kan høre hos Lapp Elisa, hun selger mine mønster.
Hvis du ikke får fatt i det der, finnes det i mange nettbutikker her i Norge.

9:00 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home