tirsdag, desember 14, 2010

"Karen"


"Karen"
Originally uploaded by ~BenteMalm~ Quilte-Design

Klikk i bildet for å se det større.

Nytt veskekurs 2011.
En praktisk og rommelig veske, str: 13" x 13 1/2" x 4" (33 cm x 35 cm x 10 cm) (b x h x d). Den er litt større enn "Idas veske".

Vesken har lokk med enkel (og effektiv) lukking. Utenpåliggende lomme med glidelås og bieser på fremsiden. Den har to hanker og et rynket felt (det er ikke brukt krympeplast). Pyntes med bånd og blonder.

Flere opplysninger vil komme senere.

6 Comments:

Blogger Bente said...

Knallfin veske :)

11:21 a.m.  
Blogger Jorunn Elizabeth said...

kjempelfott veske, atter en gang.

11:37 p.m.  
Blogger Smått og Stort said...

Så masse fint i bloggen din!!! Er det sånn at du holder veskekurs? Er dette noe du holder i helger? Vi har campingvogn i Øystese og jeg ville gjerne gått et kurs hos deg om det var en helg:)
Hilsen Sissel

1:05 p.m.  
Blogger Bente said...

Takk for fine ord :-)
Sissel, jeg har ikke mange kurs her hjemme, det er større sjanse for å gå på kurs med meg annet sted i landet :-)
Hvis du er fra bergensområdet, vil nærmeste kurs i denne være på Quiltekroken
http://www.quiltekroken.no/?PageID=355&ItemID=2033
(håper linken virker)

2:33 p.m.  
Blogger Unknown said...

Hej!
Älskar den, verkar vara bra och praktisk också....kommer den som ett mönster? Jag har ingen möjlighet att gå en kurs, tyvärr

Maggi

4:32 p.m.  
Blogger Bente said...

Takk for fine ord om vesken Maggi. Mine kuropplegg vil desverre aldri komme som mønster i vanlig salg. De er kun tilgjengelig gjennom mine kurs:-)

7:03 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home