søndag, februar 05, 2006

Litt kommentarer til kirkevinduet......

Her får jeg bare slenge meg på mens jeg husker litt av det jeg fant ut....... Men er ikke sikker på om jeg gjør det riktig enda. jaja, det kommer vel litt etter litt. Får ikke til å legge inn et bilde der en kan komme direkte til albumet samtidig som jeg skriver, så jeg får bare gjøre det i to omganger til jeg finner ut hvordan jeg syns det er best å gjøre det...........
Etter å ha lagd "Livstreet" brukte jeg meg nok aldeles opp, jeg klarte slett ikke å lage flere slike quilter ut fra "eget hode", helt til jeg fant foto av kirkevinduet i et Flickr-album. Ved å klikke på bildet, skal du komme inn i albumet det ligger i (hvis jeg får det til denne gangen da..........), der er det både link til fotoet jeg gikk ut fra, og litt beskrivelser av hvordan jeg lagde quilten. Fotoet er fra Strømmen kirke. Veldig artig å lage, det er en viss sjanse for at det vil komme flere sånn litt i samme duren.........