søndag, mars 23, 2008

Veske til å transportere quilter i, rett bilde

Nytt mønster fra meg :-)
My new pattern
Vesken kan åpnes langs hele siden, og rulles sammen med quiltene, for transport og oppbevaring. Den har stiv, rund bunn, og borrelås langs hele siden.
Det er lett å sy vesken i annen lengde om ønskelig.
Str 74 cm x 28 cm. Når den er åpen: str 74cm x 74 cm

For å se flere bilder av hvordan denne vesken fungerer i praksis
klikk her
Klikk så videre på bilde etter bilde og les beskrivelsene

Etiketter: ,

8 Comments:

Blogger Sigrun said...

Denne var jammen flott, også så smart fasong den har.

4:14 p.m.  
Blogger LAPPEQURI said...

Genial idee.Smarteste jeg har sett på lenge, så slipper man å brette teppene flere ganger:-)

5:23 p.m.  
Blogger Anita said...

Lekre mønster Bente - likte særs godt vesken til å transportere quilter i - mønstrene blir vel solgt på årsmøtet tenker jeg :-D

3:00 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Kjempefin transport veske !

Josefine

3:06 p.m.  
Blogger Anne-Grethe said...

Vesken for transport av quilter var kjempeflott. Hittil har jeg brukt plastposer, nå frister det å sy noe til slik bruk.

9:15 p.m.  
Blogger Lise in Norway said...

Denne var smart

11:22 p.m.  
Blogger Dianne said...

What a great idea! Wonderful bag and pattern.

11:10 a.m.  
Blogger Lise said...

Kjempegod ide den vesken, Bente! Hils linselusa - jeg har en med amme gener!

10:09 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home