torsdag, juli 23, 2009

Gi-bort :-)))

Er nå avsluttet. Takk til alle som deltok.
Vinnerne vil bli offentliggjort og kontaktet i løpet av dagen :-))

Nå er jeg passe lei av bare grått og trist vær (selv om det er både lyst og varmt og koselig på syrommet :-)).
Da fikk jeg lyst til å lage en liten ''giwe away'' her, en liten utlodning av et par av mine mønster.
(jeg selger dem ikke privat, bare gjennom butikker).

Fordi jeg har mange internasjonale kontakter, og mine mønstre er på norsk, bruker jeg heller en fornorsket utgave i overskriften.

De som vil være med på trekningene, må skrive en liten hilsen under de aktuelle innleggene (ikke dette innlegget, men dem jeg henviser til lengre nede i innlegget) innen helgen er over. Siste frist er mandag 27. 07, morgen kl 09.
Eldre kommentarer gjelder ikke, de må være lagt inn mellom nå (23 juli kl 16.30) og mandag kl 09.

Alle har mulighet til å kommentere i bloggen min, du trenger ikke å ha blog selv.
Hvis du ikke har blog (som jeg kan følge linken til, må du skrive enten epost-adressen din, eller link til din hjemmeside, slik at jeg enkelt kan finne deg hvis du skulle vinne.
Jeg har ikke tid til å leite for å finne deg :-))

De mønstrene, og innleggene det gjelder, er disse (det blir en som vinner det aktuelle mønsteret under hvert innlegg)

"Mormors toalettmappe

Stor juleduk

Angelina i Blyglass

Og til sist, ''hovedpremien''
Snøreveska med "kurs"-CD

8 Comments:

Anonymous Kate said...

Så spennende, jeg likte juleduken, den var virkelig flott. Har et par mønstre liggende som du har laget, håper det blir tid i ril høsten med sånt puslearbeid.

10:16 p.m.  
Blogger STEINKJERRINGA said...

Kjempeartig! Du er flink!

9:37 p.m.  
Anonymous Be-ty said...

Jeg vil gjerne være med i loddtrekningen! Det er mange av dine mønster jeg liker godt. :))

1:11 a.m.  
Blogger Ugla said...

Veskene dine er lekre. Ha en fin helg :-)

8:08 a.m.  
Blogger Hanne said...

Kjempefine vesker du lager, spennende med loddtrekning.

8:26 a.m.  
Anonymous Annika said...

Jag har kommenterat i 2 av det du ska ge bort..
Glömde skriva in min emailadress..här är den..
www.symaskin12@hotmail.com

Ha de gott!

Hälsningar:
Annika Sundberg
Arjeplog

11:16 a.m.  
Blogger Immi said...

Vilka underbara mönster du lottar ut, de vill jag gärna vara med o vinna! Kram Immi
ingmarielyckborg@gmail.com

6:49 p.m.  
Blogger Grethe said...

Du av meg så mange flotte gaver - det er helt fantastisk -. Du er kjempe flink, takk for at du vil dere med oss bloggere. Ha det riktig så bra :0)

8:26 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home