tirsdag, april 25, 2006

Enda et postkort


Postcard
Originally uploaded by Bente2005.
Jeg har kjøpt meg ny snorfot med tre spor. Den måtte jo selvsagt prøves. (Klikk på bildet, så får du se det større). Snorene er fra et brett med flere forskjellige snorer i samme farge som jeg kjøpte på Panduro (sikkert kjempedyr meterpris, men det ville jo blitt mye dyrere om jeg skulle kjøpt 6 forskjellige nøster.....).Der snorene deler seg, måtte jeg ta de ut av snorfoten og sy en og en, for så å samle dem inni igjen, så det var litt "putlete", men det er jo halve moroa når en prøver seg frem. Der alle tre snorene ligger samlet, har jeg brukt tre-stings-siksak.
Og så kom jeg på å prøve å frihånds-quilte med tvillingnål. Artig, for det ble liksom skyggevirkning hele veien..... Det må jeg prøve ut litt mer. Finnes det ikke trillingnål og? Tror jeg har sett det........ Å, tenk på alt det spennende som kan prøves....Helt ok at det regner og tåken henger nedover fjellsidene

Etiketter: ,

4 Comments:

Blogger marit said...

Kjempe stilig kort du lager Bente. Artig blogg du har her.
Hilsen
MaritM fra Sandnes

9:26 p.m.  
Blogger marit said...

Flotte kort du har laget
Hilsen
Maritm fra SAndnes

9:29 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei!
Dette var kjempelekkert! Morsomt med både snorforsøk og tvillingnål! Den skal jeg jammen prøve selv også!

Quiltehilsen
Anne J. på Nesodden
http://community.webshots.com/user/aja1210

10:48 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Dette ser spennende ut... Og så blir det fint, også. Ingrid K.

10:59 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home