søndag, april 16, 2006

just for fun...........


just for fun...........
Originally uploaded by Bente2005.
I dag har jeg bestemt meg for å gjøre litt mer med bloggen min, og da tror jeg at jeg for det meste skal gå over til å skrive norsk, ellers tar det altfor mye av min tid. Så nå skal jeg gjøre et forsøk på å skrive litt her om det jeg driver med jevnlig.
Da blir dette merkelige forsøket første bilde......... Jeg fikk spørsmål om jeg hadde brukt en free motions snorfot til å sy med, da kom jeg på den ideen og putte snoren (her et bustete, syntetisk garn) gjennom selve hullet på stoppefoten og la snoren følge på den måten. Så satte jeg innstillingen på siksak. Tror dette har muligheter for videre forsøk........

1 Comments:

Blogger merete said...

Leste ang bog og linker, - jeg har noen tips om du vil ha dem, etter å ha redigert blogoppsettet (template) sjøl.
Egentlig veldig greit :-)

8:11 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home