torsdag, mai 25, 2006

Nytt postkort

Her er mitt siste postkort, det forestiller Steinsdalsfossen. Den hører hjemme her i Norheimsund, og er spesielt kjendt fordi det er mulig å gå bak den. Selve fossefallet er laget av kvit Angelina.


Slik ser Steinsdalsfossen ut , og her er kan du se flere bilder av den

Steinsdalsfossen
Spesielt liker jeg foto fra baksiden av fossen
baksiden av fossen
Jeg har planer om å lage noen postkort derfra og. Jeg har tidligere laget denne quilten fra det motivet
quilt
Jøss, nå er jeg reint imponert over meg selv, lurer på om jeg får alle disse linkene til å virke når jeg er ferdig og.....jaja, det kommer seg litt etter litt her.

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger Hanne said...

Skikkelig flott kort ! Very nice card !

9:02 p.m.  
Anonymous Anonym said...

For et flott kort; fatter ikke at det går an!!!

7:37 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home