torsdag, juni 01, 2006

Ny veske


I dag har jeg sydd ferdig vesken fra det siste mønsteret til AnnAKa, "By-veske". Den har snorlukking og fem lommer inni. Her er bilder av den. Snoren er snurret av bomullsgarn, fordi jeg ikke fikk fatt i tykk nok anorakksnor. Jeg får bytte den ut når jeg får fatt i en brukbar.........
Vesken ble kjempeflott, syns jeg selv. Gleder meg til å ta den i bruk.







Her er den lukket









Ellers fikk jeg spennende pakke i posten i dag, fra Arlee i Canada. Jeg prøvde meg på å smelte stoff med loddebolten her for en stund siden, og var ikke helt fornøyd. Arlee ville gjerne bytte det til seg, og her er det jeg har fått i dag, SÅ spennende!Det er et postkort, div blanke, fine stoffbiter, litt fint metall, en "glasstein" og noen perler. Skikkelig moro å få sånn pakke i posten. her er det bare til å begynne å eksperimentere........
Her er linken hennes
Flickr , og her til hennes blogg
Arlee .
Oi, nå er jeg imponert over meg selv, at jeg fikk til dette med linkene denne gangen og. får passe på å øve litt!!!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så fin veska di ble! Likte godt fargene du har brukt!

9:55 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home