torsdag, august 14, 2008

Nytt Mønster: "Angelina i Blyglass"

Design: eget (my own). Nytt mønster fra ~BenteMalm~ Quilte-Design,
august 2008.
Løper, str: 18 1/2" x 38 1/2" (47 cm x 98 cm).
Angelina-delen er svært enkel å lage. Blyglass-bieser er brukt som dekor oppå Angelinaen.
Egentlig er denne tenkt som adventsløper, men kan fint lages i andre farger også. Kansje i rødt, slik at det blir juleløper. Mørk blått eller sort ville nok også bli flott.

Mine mønstre er til salgs i quiltebutikker. Du kan evt etterlyse det i din quiltebutikk ( min epostadresse: bente_n_malm@yahoo.no )

Etiketter: ,

36 Comments:

Anonymous Anonym said...

Noe så nydelig! Gleder meg til å finne mønsteret i butikken. Kan ikke bruke Angelina - men kan vel lære?
Hilsen Otlo

8:37 p.m.  
Blogger Gudveig HN said...

Kjempestilig! En sånn har jeg lyst på.... Fine de andre nye også, men denne "tok kaka".

9:04 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Vakker!

9:30 p.m.  
Blogger Berit said...

Rålekker løper!

6:54 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Her var det virkelig mye flott søm. Du kan trylle både med stoffer og maskin det er sikkert.
Den nye løperen din refererer jeg til tidligere kommentarer "rålekker".

11:13 a.m.  
Blogger Unknown said...

hei den var lekker og takk for tipse om hvordan en bruker angelina... kommer helt sikkert på besøk seinere jeg...

11:27 a.m.  
Blogger 2ne said...

Denne var utrolig lekker. Har angelina liggende, kanskje på tide å prøve den i et prosjekt. Flott side. Ha en fin uke.

12:05 a.m.  
Blogger Pillen said...

Fy flate så mye lekkert i bloggen din! Misunner alle som får til å sy disse lekre kunstverkene - og i tillegg klare lage mønster til dem.

Takk for titten!

5:03 p.m.  
Blogger Jeanette said...

Den er bare så flot,er helt vild med den. har længe haft kig på angelina, og har nu haft mod til at bruge det. Det er et spændende produkt med store muligheder.
Hilsen
Jeanette jeanette@greve.com

5:36 p.m.  
Blogger strikkegal said...

Flott! :) Er gjerne med på trekning jeg :) Fortsatt god sommer!

6:12 p.m.  
Blogger siv hege said...

Det var virkelig en lekker løper!

6:25 p.m.  
Blogger Liselotte said...

hvilken dejlig løber, den ville pynte på mit bord
Liselotte, Stevns, Danmark

6:54 p.m.  
Blogger Anita said...

Nydelig duk. Jeg blir gjerne med å konkurrere om dette mønsteret også.

Hilsen Fama

anihaarb@online.no

8:21 p.m.  
Blogger Two said...

Angelina er utruleg spennande å jobbe med, så denne kunne eg tenke meg å lage!

9:16 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Denne løperen er heilt nydelig. Spesiell, ja kan mest ikkje finne ord, den er lekker. Kombinasjonen med angelina og applikasjonane av dei lyse blomane mot det mørke... Ja den er min favoritt, det må nok prøves ein gong. Helsing Astrid astrid@lofthus.no

9:40 p.m.  
Anonymous nina said...

kjempeflott duk

10:18 p.m.  
Blogger Bolg-frua said...

denne bruken av angelina har fasinert meg siden jeg så mønsteret 1 gangen! Minner meg også om det lekre kirkevinduet ditt....

12:14 a.m.  
Blogger Haldis said...

Denne løparen er nydelig. Vil gjerne konkurere om å vinne dette mønsteret.

12:25 a.m.  
Blogger Quiltemarerittet said...

Ååååå! Supert med et slikt mönster da, så slipper Angelinaen ligge her uten noen nytte.

12:30 a.m.  
Anonymous BellaDonna said...

Nydelig duk, har aldri prøvd angelinan men en gang må jo være den første.

1:00 a.m.  
Blogger Sølvis blog said...

Så fin effekt den angelinaen gir.

9:39 a.m.  
Anonymous Anonym said...

En stilig adventlöpare som jag gärna vill vinna mönster till.
/Siv
ronnb55@hotmail.com

9:52 a.m.  
Anonymous Anonym said...

søt måte å bruke angelina på, håper je får prøve det.
skomakergjelten@yahoo.no

12:38 p.m.  
Anonymous Astrid said...

Saa stilig! Jeg har aldri provd angelinan, ser spennende ut.

2:27 p.m.  
Blogger Tidsfordriv said...

Stilig. Lykke til som designer på heltid.

6:00 p.m.  
Blogger Carmen said...

En urtjusig löpare. Angelina har jag hemma men har inte vågat använda den ännu.
Hälnsingar
Carmen i Malmö
http://carmens.zoomin.se

6:22 p.m.  
Anonymous Agneta said...

En stilig löpare. Det skulle vara spännande att pröva på angelina.

6:53 p.m.  
Blogger Ann-Christin said...

Jätteflott duk! Rena festduken!

http://ann-christin.zoomin.se

9:03 p.m.  
Blogger Halling jenta said...

Utrolig Flott :-) En slik vil jeg lage, men da trenger jeg ett mønster;-)

11:29 p.m.  
Anonymous Kerstin Lind said...

WAW!! Vilken underbar duk!!
Skulle jag inte vinna så bara måste jag leta upp mönstret i en affär. För denna vill jag definitivt prova på att sy.
MVH Kerstin Lind
http://lappar.zoomin.se/blogg.html

8:50 a.m.  
Blogger SOLSAUM said...

Ein fin måte å bruke angelina på!
Eg prøver lykka også her!

2:23 p.m.  
Blogger Myrtells rotekrok said...

å denne duken var nyyydlig

4:40 p.m.  
Blogger Laila said...

Løparen er kjempeflott. Eg er gjerne med i trekninga på dette mønsteret òg.

8:59 p.m.  
Blogger Marit Johanne said...

Flott løper. Jeg har aldri prøvd Angelina før, men det hadde vært morsomt å prøve. Prøver lykken og vil gjerne være med på trekninga her også.

10:33 p.m.  
Blogger Vibeke Pingel said...

En utrolig fin og elegant løber. Den er meget flot og anderledes end vanlige løbere.
Kunne være sjovt at prøve angelina :-)

Aftenhilsen
Vibeke
vibepin@gmail.com

11:16 p.m.  
Blogger Bente said...

Er nå avsluttet. Takk til alle som deltok.
Vinnerne vil bli offentliggjort og kontaktet i løpet av dagen :-))

9:12 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home