fredag, juli 24, 2009

"Idas veske"


"Idas veske", originally uploaded by ~BenteMalm~ Quilte-Design.

Dette er min siste kursmodell. Denne vil bare være tilgjengelig på mine kurs, ikke som vanlig mønster i salg..
En praktisk og stødig skulderveske. Str 12" (bredde nederst) x 12" (høyde) x 4" (dybde). Den har glidelåslukking, og stor lomme med legg og lokk på fronten. Flere passepoiler (''bieser'' med snor inni) og tittekanter som valgfri dekor (den kan også syes uten disse). Den har glidelåslomme på baksiden.
Om ønskelig kan vesken like gjerne syes uten
glidelåslukking , den blir da som et åpent nett.
Fordi den har glidelåslomme på utsiden, har den åpne lommer (4 stk) invendig.Flere bilder her


(my own design, I give classes in this handbag....... only in Norwegian :-)))))

Etiketter:

7 Comments:

Anonymous Kerstin Lind said...

Vilken undebart läcker och flott väska. Bra storlek och ser väldigt praktisk ut.
Hoppas jag kan hitta mönster på den någonstans.
MVH Kerstin Lind

9:03 a.m.  
Anonymous Marita said...

Enda en godbit fra deg! Den er nydelig denne også, Bente.

10:48 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Gratulere med nok eit fint veskemønster, skulle gjerne nådd i eit kurs. Stoffet i den beige er nydelig, og stilige hanker til den mørke veksa. Helsing Astrid MB

2:45 p.m.  
Anonymous Tonemor said...

Den nye vesken din er kjempelekker! Kanskje det blir min neste veske? Jeg har bare sydd to av dine vesker tidligere. Flotte mønstre du lager! :)

8:25 p.m.  
Blogger Lappedamen said...

Stilig veske, Bente. Som alltid. Gleder meg til å se deg på Kongsberg til høsten, da treffes vi når du skal holde kurs her.

12:33 p.m.  
Blogger Sølvis blog said...

Denne var kjempestilig - og så så flotte stoffer da - tør man spørre hvor du har fått tak i den?
Sølvi

3:17 p.m.  
Anonymous Hallingdama said...

Denne veska likte jeg meget godt.Fine di andre veskene også og alt det andre som er sydd, her.

9:22 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home