søndag, juli 16, 2006

I dag har jeg lekt med varmluftpistolen


My second try with heat gun
Originally uploaded by Bente2005.
Litt nifst, men mest moro. Jeg har lagt forskjellige stoff og tråder (både bomull og syntetisk) mellom to lag svart tyll, sydd tett med stoppefoten (bomullstråd).
Så startet "moroa"........ Utstyrt med vannbøtte og munnbind ( et skjerf knytt for munn og nese som en annen bankrøver), gikk jeg ut på altanen.
Jeg har blitt advart mot at det kan være brannfarlig, derfor vannbøtten. Jeg klarte å tenne en liten gnist, og da var jo den store vannbøtten litt i meste laget, jeg hadde jo ødelagt alt om jeg hadde pøst hele bøtten på.......... så derfor fant jeg ut at det var mye lurere å ha en spruteflaske med vann, og så heller ha vannbøtten på gulvet i tilfelle større kriser........ det gikk bra

Ikke vet jeg hva jeg skal bruke "vidunderet" til, men det var jo moro å lage det. jeg tror kansje jeg har brukt litt vel sterk varme ( bør sikkert holde pistolen litt lengre fra), for jeg ser at bomullstråden som skal holde alt sammen ble litt morken..........