mandag, juli 27, 2009

Og vinneren ble....... :-))))))))

Da er min "Giwe-away'' over for denne gang.
Jeg vil takke alle som har deltatt (så koselig med alle disse kommentarene......og så veldig mange flere enn jeg hadde forventet :-))) Tusen takk til alle sammen.

Nå er trekningen gjort, og det var faktisk veldig spennende for meg også, å se hvem som ble de heldige.

Mønster til
"Mormors toalettmappe" : mitt lille hjørne

Mønster til
"Stor juleduk": Cici

Mønster til
"Angelina i blyglass": BellaDonna

Mønster og CD til
"Snøreveska": Fama

Alle vil bli tilskrevet :-)))

Til alle dere som desverre ikke vant, får jeg si velkommen til å prøve igjen ved neste anledning.
Jeg kommer sikkert til å gjenta dette en annen gang.

1 Comments:

Anonymous BellaDonna said...

Å, tenk at jeg vant !! Gleder meg:)

4:18 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home