onsdag, april 19, 2006

Gammel og mosegrodd


old and mossy
Originally uploaded by Bente2005.
I dag hang tåken nedover fjellsidene, og jeg tok med kamera på tur. Det er ofte et spesielt lys når det er slikt vær, med solen lurende bak skyene. Det ble masse foto av gamle, mosegrodde trestammer (resten kan sees i albumet mitt, du kommer til det ved å klikke på fotoet her). Jeg har planer om å bruke bildene til inspirasjon når jeg lager mine landskaps-quilter. -Ja, landskaps-quilter, det har jeg visst ikke laget på en stund, så jeg burde vel snart satt igang med noe der, så jeg ikke kommer helt bort fra det.
Mitt store problem er at jeg har lyst til å prøve alle nye ideer som kommer. Jeg har jo prøvd å smelte stoff med loddebolten, men har fremdeles varmluft-pistolen liggende ubrukt. Drømmer om å smelte stoff til å bli de flotteste gamle trestammer.............
jaja, jeg får vel først prøve å gjøre ferdig noe av alt det jeg begynner på....

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Dette er bare en prøve

9:56 p.m.  
Blogger merete said...

Ser ut som om du har fått endret innstillinger, ja :-)

Bildenen er nydelige!

Se på alle disse nye prøveprosjektene som en læretid, en leketid.
Vi trenger alle påfyll av litt nytt. Ikke alt vi tester, er liv laga.

Selv opplever jeg at når jeg da vender tilbake til det jeg også liker, det jeg gjorde før, har jeg nye erfaringer å høste av og bruker det også inn i de nye arbeidene.
Skal se at landskapsbildene dine bli i nye versjoner og med mye nytt og spennende framover og mot høsten :-)

5:38 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home